Rozhodnutie

Ako som už spomínal krátil sa nám čas a preto sme sa začali stále viac zamýšlať nad kúpou buď nového alebo ojazdeného auta. Nakoniec sme sa s rodinou dohodli, že kúpime nové, neojazdené auto, naše rozhodnutie bolo postavené hlavne na názore, že potrebujeme určitý štandart v poslušnosti a hlavne v bezpečnosti auta a nájsť takéto ojazdené auto za pár chvíľ nie je najľahšie. Nakoniec sme si kúpili úplne nové auto z dielne Ford, Ford Fiesta. Zapáčilo sa nám an ňom hlavne Ford SYNC s funkciou automatického núdzového volania, ide vlastne o funkciu, ktorá môže zachrániť život, je funkcia automatického núdzového volania Emergency Assistant*. V prípade dopravnej nehody, kedy dôjde k aktivácii airbagov alebo k bezpečnostnému odpojeniu palivového čerpadla, vie táto technológia automaticky zavolať na linku tiesňového volania. Toto volanie môžete zrušiť alebo môžete s linkou tiesňového volania hovoriť aj sami. A taktiež som sa rozhodol preto, lebo sa mi tento model veľmi páčil a preto som viac menej nebral žiadnu inú možnosť alebo žiadny iný model za priveľmi reálny. Ďalšie čo sa mi zdalo úžasné na tomto stroji bola kontrolka na prístrojovej doske vás informuje o tom, kedy preradiť, aby ste dosiahli najnižšiu spotrebu. Je to jednoduchý, ale veľmi účinný spôsob, ako znížiť náklady pri každej jazde.

Rozhodnutie

Leave a comment