Nové auto na Vianoce!

Auto ako vianočný darček môže pôsobiť ako príliš, ale pre niekoho je to ten najkrajší darček aký môžu dostať. Ja som sa rozhodol si tento rok na Vianoce kúpiť nové auto, a rodina mi prispela, takže je to taký jeden veľký vianočný darček od celej rodiny pre mňa. Som rád, že sa rozhodli mi naň takto prispieť, lebo sám by som si ho asi nekúpil, a takto ma to nevyšlo vôbec draho. Zvyčajne keď si kupujem takéto predmety, beriem si pôžičky, a zobral som si aj teraz takú menšiu. Pominulé roky som sa na Vianoce ani tak netešil, lebo vždy to boli len nudné Vianoce s pár nezáživnými darčekmi, ktoré sú dané len tak, lebo sa to musí. Tento rok to bolo však úplne niečo iné, keďže som sa na svoj darček tešil ako malý chlapec. Atmosféra mi odrazu prišla iná a tak som si sviatky užil naozaj oveľa viac ako v minulosti. Som zástancom názoru, že radšej dať pod stromček jeden väčší darček, ako desať malých, lebo jeden je zvyčajne to, čo chce dotyčný najviac, a keď to sílime a zbytočne zháňame darčeky, len aby ich bolo čo najviac, vôbec nepotešia tak, ako jeden a poriadny. Preto si myslím, že radšej treba poriadne zistiť čo osoba chce najviac, ale sama si to nedopraje, a to jej kúpiť. Pre mňa to bol tiež taký prípad, a to práve to nové auto. 🙂

Nové auto na Vianoce!

Leave a Reply

